مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 19:542019-10-12اجتماعي

کاهش 9 درجه ای و افزایش آلاینده های هوای مشهد طی 48 ساعت آینده


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از کاهش 9 درجه ای هوای مشهد، افزایش سرعت باد و کاهش کیفیت هوای مشهد طی 48ساعت آینده خبر داد.

- یحیی قائنی پور در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: با بررسی نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی، طی 24 ساعت آینده شاهد جوی پایدار و افزایش نسبی دما در سطح خراسان رضوی خواهیم بود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از فردا جریانات خنک شمالی و جریانات ناپایدار تراز میانی جو تقویت می شوند، از افزایش سرعت وزش باد و کاهش محسوس دما (به ویژه در روز دوشنبه)، افزایش ابرناکی و در برخی نقاط نیمه شمالی استان رگبار باران و رعدوبرق خبر داد.

وی متذکر شد: وزش باد در برخی نواحی گاهی نسبتا شدید همراه با گردوغبار پیش بینی می شود، به طوری که این افزایش سرعت باد در جهت شمال شرقی به شمال غربی با افزایش دو برابری سرعت نسبت به امروز، باعث افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا می شود.

قائمی پور از کاهش 9 درجه ای هوا طی 48 ساعت آینده خبر داد و گفت: حداکثر دمای شهر مشهد در روز دوشنبه به 19 درجه بالای صفر می رسد و این در حالی است که با افزایش سرعت باد طی این مدت، کیفیت هوای شهر مشهد در روز دوشنبه در شرایط ناسالم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درجه ای و افزایش آلاینده های هوای مشهد طی 48 ساعت آینده

کاهش 9 درجه ای و افزایش آلاینده های هوای مشهد طی 48 ساعت آینده