مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:032019-10-13اقتصادي

تولید چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد؛ با آخرین تکنولوژی روز دنیا


کارخانه حجاب شهرکرد تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور بوده که کیفیت محصولات تولیدی آن بسیار بالا و تمامی تولیدات این کارخانه به فروش می رسد.

- تولید چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد؛ با آخرین تکنولوژی روز دنیا کارخانه حجاب شهرکرد تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور بوده که کیفیت محصولات تولیدی آن بسیار بالا و تمامی تولیدات این کارخانه به فروش می رسد.

کارخانه حجاب شهرکرد مصرف یک سوم چادر زنان ایرانی را تامین می کند، در تنها کارخانه چادر غرب آسیا الیاف ایرانی با دانش روز، مهر تایید خریداران را به خود اختصاص داده است.

چندی پیش بیان شد: دو سه سالی کارخانه حجاب شهرکرد کار کرد و بعد از استقبال از چادر مشکی به دلیل تبلیغات، بعد از مدت کوتاهی قیمت آن از قیمت مشابه خارجی نیز بالاتر رفت، در صورتی که در ابتدای شروع کار پایین‎تر از همتای خارجی بود که بعد از این مشکل، به مسئولان و افرادی که از طرف کارخانه نماینده فروش بودند، گزارش دادیم مبنی بر اینکه این تبلیغ انجام شده تا همه از جنس ایرانی استفاده کنند، بنابراین نباید قیمت آن از جنس کره ای بالاتر رود، نظر آن ها نیز این بود که الیاف و نخی که استفاده می کنیم وارداتی بوده و برای اینکه کیفیت کاهش نیابد، ناگزیر هستیم که قیمت را افزایش دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد؛ با آخرین تکنولوژی روز دنیا

تولید چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد؛ با آخرین تکنولوژی روز دنیا