مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:122019-10-13اقتصادي

استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای رونق بیشتر پروژه ها در کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به منظور پیگیری موضوعات مرتبط با سازمان برنامه وبودجه وتامین منابع برای پروژه های زیرساختی جزیره، با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

- ، در این دیدار دکتر نوبخت با ابراز رضایت از تهیه، تدوین و اجرای برنامه راهبردی سه ساله در کیش، این حرکت را امری ضروری برای سایر مناطق آزاد دانست و تاکید کرد: اجرای برنامه راهبردی، می­تواند باعث رشد وتوسعه همه جانبه جزیره کیش شود.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز گزارشی از ظرفیت ها و توانایی های منطقه آزاد کیش و وضعیت طرح ها و اقدامات در دست انجام را به اطلاع دکتر نوبخت رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه مساعدت سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو برای اتصال برق جزیره به شبکه سراسری یک ضرورت است، خواستار کمک و همکاری در این زمینه شد.

وی همکاری و کمک صندوق توسعه ملی و بانک ها در جهت اتمام زیرساخت های جزیره را امری مهم دانست و افزود: مجموعه ای از ایده های خوب داریم که نیازهای جدی کشور است و در این میان همکاری های مشترک می تواند بسیار موثر باشد؛ علاقمندیم جزیره کیش با توجه به دارا بودن ظرفیت های فراوان، در تمامی زمینه ها به معنای واقعی پایلوت کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای رونق بیشتر پروژه ها در کیش

استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای رونق بیشتر پروژه ها در کیش