مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:212019-10-13اجتماعي

فراتر از ذهن در جنگل های هیرکانی


وقتی صحبت از آلودگی در جنگل می شود، ذهن بسیاری تنها به وجود زباله کشیده شده که آن را هم تهدید جدی تلقی نکنند اما باید گفت این نعمت خدادادی در شمال کشور به رایگان در اختیار ما قرار داده شد و باید برای نسل بعدی حفظ شود آلودگی های زیادی را به جان می خرد و اگر .

- وقتی صحبت از آلودگی در جنگل می شود، ذهن ها تنها به سمت وجود زباله متمرکز شده که آن را هم تهدید جدی تلقی نمی کنند اما باید گفت این نعمت خدادادی در شمال کشور به رایگان در اختیار ما قرار داده شد تا باید برای نسل بعد حفظ شود و اگر از کنار همه این آلودگی ها به راحتی گذر کنیم به طور یقین در به شماره افتادن نفس های آن سهیم بوده ایم.

آلودگی هایی از جمله آفات و بیماری ها، فرسایش خاک، آلودگی خاک بر اثر عواملی چون زباله و عبور خودروهای سنگین و آفرود، دام های سنگین، رانش زمین به علت سرازیر شدن شیرآبه زباله و چندین علت دیگر که در آلودگی و نابودی آن نقش دارند بنابراین نیاز است تا دیر نشده فکری برای این آلودگی ها و رهایی جنگل از بار سنگینی که تحمل می کند، بکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاوه بر معضل زباله و آلودگی های آب و خاک تغییر اقلیم نیز از دیگر عوامل است که باعث تغییرات در روند ادامه حیات گیاهان جنگل می شود و این بحث یکی از موضوعات بسیار جدی و نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراتر از ذهن در جنگل های هیرکانی

فراتر از ذهن در جنگل های هیرکانی