مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:122019-10-13اجتماعي

خسارت بارندگی به 9 شهرستان گیلان /یک نفر جان باخت


بارش شدید باران که از عصر روز گذشته در استان گیلان آغاز شده به ابنیه فنی و راه های روستایی9 شهرستان این استان خسارت وارده کرده و یک نفر نیز به علت سقوط به رودخانه جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، براساس گزارش هواشناسی استان گیلان از عصر روز شنبه با ورود سامانه سرد و بارشی، بارندگی در اکثر مناطق استان گیلان آغاز شد و شدت این بارش ها به حدی بود که سبب طغیان رودخانه، بالا آمدن آب مسیل ها، آبگرفتگی، معابر، رانش زمین و همچنین تخریب چند دهنه پل در برخی شهرستان های استان گیلان شد.

بارش 235 میلی متر باران در املش بیشتر بارش باران در شبانه روز گذشته در شهرستان امش با 235 میلی متر، رحیم آباد رودسر با 200 میلی متر و تالش با 130 میلی متر گزارش شده است.

متاسفانه بر اثر شدت بارش ها به ابنیه فنی، راه های روستایی و چند دهنه پل در 9 شهرستان استان گیلان خسارت وارد شده است.

در شهرستان املش که بیشترین خسارت ها را دیده طغیان رودخانه کیارود سبب تخریب پل و قطع راه ارتباطی سه روستای گرکرود، رودگوابر و گلستان سرا با بخش رانکوه شده است.

همجنین بارش شدید باران در این شهرستان سبب رانش زمین در روستای هلوسرای علیا املش شد که براثر این حادثه بخشی از یک منزل مسکونی تخریب و خودروی پارک شده در کنار این خانه نیز به زیر آوار رفت یکی از اهالی این خانه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بارندگی به 9 شهرستان گیلان /یک نفر جان باخت

خسارت بارندگی به 9 شهرستان گیلان /یک نفر جان باخت