مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:202019-10-13اجتماعي

مشکلی در تردد زائران وجود ندارد/ همکاری خوب مردم با یگان ویژه


جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت:هیچ گونه مشکلی در تردد زائران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب الله جان نثاری در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: امروز شعار همه حب الحسین یجمعنا است، همه عاشقان و دلباختگان ولایت و آقا اباعبدالله الحسین(ع) از جای جای میهن اسلامی بر اساس برنامه چهار مرز خروجی زمینی را انتخاب می کنند تا در این ایام و کنگره عظیم جهانی شرکت کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین مرزهای زمینی و نزدیک ترین مرز زمینی به کربلای معلی مرز مهران است، ما در هر چهار مرز مستقر هستیم اما به جهت این که عمده هموطنان مرز مهران را جهت رفتن به این سفر و زیارت اربعین حسینی انتخاب می کنند ، اینجا تراکم نیروها نسبت به سایر مرزها بیشتر است.

وی عنوان کرد برای جلوگیری از انسجام و تراکم جمعیت لایه های کنترلی پیش بینی کردیم، شب گذشته بیش از 240 هزار زائر از مرز مهران عازم کربلای معلی برای حضور در این اربعین حسینی شدند که رکورد بسیار بزرگی است.

وی افزود: درخواست ما از هموطنان این بود که در این لایه های کنترلی همکاری و همراهی و به تذکرات همکاران ما توجه کنند، مجموعه یگان ویژه امروز به عنوان سربازان ولایت و خادمین زائرین اربعین حسینی افتخار دارند مردم در امنیت و آسایش و قانونی از مرز جمهوری اسلامی ایران خارج و به کشور عراق سفر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تردد زائران وجود ندارد/ همکاری خوب مردم با یگان ویژه

مشکلی در تردد زائران وجود ندارد/ همکاری خوب مردم با یگان ویژه