مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:342019-10-13اجتماعي

تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار از خسروی فراهم است


کرمانشاه_ معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای موج بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی فراهم شده است.

- محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی طی امسال اظهار داشت: اصل تردد زائران طی ایام اربعین از این مرز شروع شد اما این مرز یک سری محدودیت هایی دارد و تردد از آن تنها از 7 صبح تا 15 و 30 دقیقه امکانپذیر است و خروج زوار طی این ساعت ها صورت می گیرد.

وی افزود: طی روزهای گذشته حجم زیادی از زوار به این مرز مراجعه کرده بودند که با توجه به اینکه در آن سوی مرز محدودیت هایی وجود دارد، طی 2 روز گذشته یک سری محدودیت ها اجرا شد اما هم اکنون و از صبح امروز تردد به صورت کاملا روان است.

معاون اجتماعی ناجا استان کرمانشاه تاکید کرد: تمام تمهیدات نیز برای زائران در نظر گرفته شده و با کمترین زمان پشت گیت های انتظامی و مرزبانی از مرز خارج می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: محدودیت ها تنها در دو روز گذشته اعمال شد و امروز ترددها به صورت روان در حال انجام است.

وی در خصوص برنامه های ناجا برای موج بازگشت زائران گفت: موج بازگشت زائران از دو روز گذشته آغاز شده است و توصیه می شود در این زمان زائرانی که با وسایل شخصی قصد بازگشت دارند، علاوه بر همکاری با عوامل انتظامی نسبت به استراحت قبل از ادامه مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار از خسروی فراهم است

تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار از خسروی فراهم است