مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:572019-10-13فرهنگي

برنامه های حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت


مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و مدیر غرفه ملی ایران در هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت برنامه حضور ایران در این دوره از نمایشگاه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، قادر آشنا گفت: غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران همانند سال های گذشته از طریق موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با مشارکت تشکل های صنفی نشر و ناشران در غرفه ای به متراژ 190 مترمربع برپا خواهد شد.

امسال نیز در طراحی غرفه از نمادهای سنتی و اسلامی ازجمله بادگیرهای یزد و نقوش اسلیمی و رنگ های ریشه دار در سنت و هنر ایران استفاده شده است.

او درباره تعداد ناشران و عنوان های عرضه شده در غرفه ایران بیان کرد: 20 ناشر، دو آژانس ادبی، شش تشکل صنفی نشر به همراه رایزنی فرهنگی ایران در برلین، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست، شورای شهر یزد و دبیرخانه طرح گرنت در غرفه ملی ایران فعالیت خواهند داشت.

اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، موسسه فرهنگی مجمع ناشران دفاع مقدس، انجمن فرهنگی- هنری زنان ناشر و انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، شش تشکل صنفی نشر هستند که در غرفه ایران فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

برنامه های حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت