مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-13سياسي

وظیفه داریم امکانات شهری لازم را برای نابینایان فراهم کنیم


نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که باید تمامی مسئولان در تمام دستگاه ها توجه کافی برای حل مشکلات نابینایان داشته باشند، گفت: وظیفه داریم در حوزه خدمات دهی آموزشی، - فرهنگی و جامعه شهری که نیازهای اولیه ی هر انسانی است، امکانات لازم را برای نابینایان فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سونیا اندیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان، اظهار کرد: 23 مهرماه به عنوان روز عصای سفید نام گذاری شده است، در این روز باید به مشکلات این عزیزان توجه ویژه شود تا تمامی نابینایان و کسانی که معلولیت دارند بتوانند از خدمات و امکانات شهری به طور مساوی بهره مند شوند.

وی با بیان این که طراحی ها در حوزه خدمات باید برای استفاده تمامی اقشار مناسب باشد، گفت: تمام مراکز فرهنگی و عمومی قابل استفاده برای معلولین به ویژه نابینایان نیست، باید استانداردهای شهری مانند حمل و نقل و خودروها و پیاده راه ها و غیره برای این قشر فراهم شود.

وی با اشاره به ارائه ی کارت منزلت شهری برای نابینایان، اظهار کرد: موضوع کارت منزلت برای نابینایان نیز در حال تصویب است، همچنین از اعضای شورا خواستار توجه بیشتری نسبت به موضوع اشتغال نابینایان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه داریم امکانات شهری لازم را برای نابینایان فراهم کنیم

وظیفه داریم امکانات شهری لازم را برای نابینایان فراهم کنیم