مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:552019-10-13اجتماعي

نوای «حسین یجمعنا» در مسیر کربلا تماشایی شد/ قرار در «عمود 975»


در آستانه اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) پروژه نمایشی-موسیقایی «حسین یجمعنا» در محل عمود 975 میزبان زائران مسیر پیاده روی بزرگترین اجتماع شیعیان جهان اجرا می شود.

- در آستانه اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) پروژه نمایشی-موسیقایی حسین یجمعنا در محل عمود 975 میزبان زائران مسیر پیاده روی بزرگترین اجتماع شیعیان جهان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز موسیقی مأوا در آستانه اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) با اجرای پروژه نمایشی-موسیقایی حسین یجمعنا در محل عمود 975 میزبان زائران مسیر بزرگترین اجتماع شیعیان جهان است.

این پروژه نمایشی-موسیقایی با توجه به گسترده شدن رخداد اربعین در همه ابعاد و تمرکز بر تنوع حضور مخاطبان مختلف با زبان های مختلف در این مسیر اجرا می شود.

این نوع اجرا ترکیبی از اجرای سرودهای متصل به هم به همراه هنرهای نمایشی و جذابیت های بصری است که به مدت 30 دقیقه روی صحنه می رود.

پروژه موسیقایی-نمایشی حسین یجمعنا عنوان یکی از فعالیت هایی است که در طول مسیر راه پیمایی زائران اربعین از ساعت 7 صبح تا 21 شب در فواصل زمانی معین اجرا می شود.

این پروژه در قالب چند سرود-نمایش که هرکدام برای خود سناریویی ویژه دارند به زبان های فارسی، عربی و ترکی خوانده می شود تا مخاطبان مختلف بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «حسین یجمعنا» در مسیر کربلا تماشایی شد/ قرار در «عمود 975»

نوای «حسین یجمعنا» در مسیر کربلا تماشایی شد/ قرار در «عمود 975»