مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:552019-10-13اقتصادي

مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسیر «شهداد – نهبندان» که براثر سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، قابل بازسازی نیست و باید مسیر جایگزین تعریف و احداث شود.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسیر شهداد – نهبندان که براثر سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، قابل بازسازی نیست و باید مسیر جایگزین تعریف و احداث شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی حاج سیدعلیخانی امروز 21 مهرماه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: بازسازی پل کالیشور واقع در شهرستان راور که در سیل ابتدای امسال تخریب شده بود، 16 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مناقصه این پروژه برگزار شده و به زودی پیمانکار کار را آغاز می کند.

سیدعلیخانی همچنین با اشاره به تخریب جاده شهداد - نهبندان در حادثه سیل ابتدای امسال تصریح کرد: هنوز 2 و نیم متر آب روی جاده وجود دارد و به دلیل وجود نمک در این منطقه، آب نفوذ نمی کند و این مسر قابل بازسازی نیست و باید مسیر جدید از سوی راه و شهرسازی پیشنهاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانور زلزله که به صورت مشترک با استان یزد در مردادماه امسال برگزار شد، عنوان کرد: 30 دستگاه مختلف و یک هزار نفر نیروی انسانی مشارکت داشتند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!

مسیر «شهداد – نهبندان» قابل بازسازی نیست!!