مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-13فرهنگي

ترجمه «کوئنتین تارانتینو و فلسفه» چاپ شد


کتاب «کوئنتین تارانتینو و فلسفه» نوشته ریچارد گرینوکی و محمد سلیم با ترجمه یاسر پوراسماعیل توسط انتشارات لگا منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب کوئنتین تارانتینو و فلسفه نوشته ریچارد گرینوکی و محمد سلیم با ترجمه یاسر پوراسماعیل توسط انتشارات لگا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب کوئنتین تارانتینو و فلسفه نوشته ریچارد گرینوکی و محمد سلیم به تازگی با ترجمه یاسر پوراسماعیل توسط انتشارات لگا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کوئنتین تارانتینو، کارگردان مطرح آمریکایی، جسورانه ترین فیلم های خودافشاگر را در جریان اصلی سینمای معاصر می سازد.

فکروذکر فیلم های این کارگردان، از گفت وگو درباره مَدونا، لی ماروین و چهار شگفت انگیز در سگ های انباری ساخته 1992 گرفته تا استقبال و اقتباس از سبک های دهه هفتاد در ضدِّ مرگ ساخته سال 2007، اشاره خودآگاهانه به جایگاه شان بین سرگرمی های یک بارمصرف (و در عین حال، بی نهایت قابل بازیافت) در فرهنگ عامّه آمریکا است.

از جمله سوالات مهمی که نویسندگان کتاب کوئنتین تارانتینو و فلسفه به آن پرداخته اند، این است که آیا فیلم هایی مثل داستانِ عامّه پسند یا پالپ فیکشن و بیل را بکش خودشان هم یک بارمصرف اند، یا در جایگاهی بالاتر از محصولات فرهنگی مورداشاره شان می ایستند؟ و آیا این فیلم ها ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «کوئنتین تارانتینو و فلسفه» چاپ شد

ترجمه «کوئنتین تارانتینو و فلسفه» چاپ شد