مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-13پزشكي

تشکیل پرونده هایی با موضوع ضرب وشتم در کمیته انضباطی دانشجویان علوم پزشکی


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه 24 درصد دانشجویان علوم پزشکی نیازمند دریافت درمان های تخصصی روانی هستند، گفت: اخیرا پرونده هایی با موضوع ضرب و شتم در بین دانشجویان در کمیته های انضباطی تشکیل شده که نشان می دهد آنها در کنترل خشم ضعیف هستند.

- معاون فرهنگی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح طرح پایش سلامت روان دانشجویان خبر داد تشکیل پرونده هایی با موضوع ضرب وشتم در کمیته انضباطی دانشجویان علوم پزشکی معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه 24 درصد دانشجویان علوم پزشکی نیازمند دریافت درمان های تخصصی روانی هستند، گفت: اخیرا پرونده هایی با موضوع ضرب و شتم در بین دانشجویان در کمیته های انضباطی تشکیل شده که نشان می دهد آنها در کنترل خشم ضعیف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در مراسم رونمایی از طرح پایش سلامت روان دانشجویان علوم پزشکی که امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد بحث مشاوره و ارتقای سلامت روان دانشجویان را موضوع بسیار مهم توصیف کرد و گفت: آسیب هایی نظیر افسردگی، اعتیاد، شکست عاطفی، طلاق، اختلالات میان فردی و .

در میان دانشجویان وجود دارد که طبق بررسی های انجام شده 24 درصد از دانشجویان علوم پزشکی بالای خط پرش این بررسی ها قرار گرفتند و لازم است تست های تخصصی از این افراد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده هایی با موضوع ضرب وشتم در کمیته انضباطی دانشجویان علوم پزشکی

تشکیل پرونده هایی با موضوع ضرب وشتم در کمیته انضباطی دانشجویان علوم پزشکی