مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:222019-10-13سياسي

جلوگیری از قطع 12 هزار درخت با صدور قبوض الکترونیکی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای صدور قبض کاغذی توسط شرکت توانیر سالانه نیاز به قطع 12 هزار درخت است، گفت: - قبوض کاغذی برق از مردادماه به طور کامل در استان حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید فرحزاد صبح امروز در مراسم توزیع قبض سبز تهیه دفترچه از محل صرفه جویی در حذف قبوض کاغذی در مدارس با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیک توسط شرکت های خدمات رسان از منویات مقام معظم رهبری است، گفت: به همین منظور ارائه خدمات الکترونیکی به صورت پایلوت از سوی وزارت نیرو به شرکت های نیروی برق برای حذف قبوض کاغذی ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قبوض کاغذی برق از مردادماه به طور کامل در استان حذف شد، افزود: قبوض الکترونیکی از طریق پیامک به مشترکان ارسال می شود.

وی با بیان اینکه برای صدور قبض کاغذی توسط شرکت توانیر سالانه نیاز به قطع 12 هزار درخت است، یادآور شد: با حذف قبوض کاغذی محیط زیست برای آیندگان حفظ می شود و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

فرحزاد با بیان اینکه 8 درگاه برای پرداخت قبوض الکترونیکی خانوارها پیش بینی شده است، عنوان کرد: از محل صرفه جویی در حذف قبوض کاغذی، دفترچه کاغذی تهیه و در بین دانش آموزان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قطع 12 هزار درخت با صدور قبوض الکترونیکی

جلوگیری از قطع 12 هزار درخت با صدور قبوض الکترونیکی