مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:242019-10-13سياسي

برخی با شوخی از سهم زنان در تصمیم گیری عبور می کنند


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه هنوز در جامعه ما عده‎ای با شوخی و خنده از کنار مدیریت زنان و سهم این بخش از جامعه در تصمیم گیری عبور می کنند، - گفت: این موضوع باعث نادیده گرفتن سهم زنان در تمام عرصه های مدیریتی شده است.

یلدا راهدار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نه تنها تناسبی میان سهم مشارکت زنان در عرصه های محتلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و .

در کشور و تبع آن استان فارس با میزان تصمیم گیری آنها در حوزه های مدیریتی وجود ندارد که متاسفانه عده ای در جامعه به شدت زنان توانمند را سرکوب می کنند.

او ادامه داد: این موضوع قابل انکار نیست که افرادی در جامعه ما به شدت مخالف حضور زنان در عرصه های مختلف هستند و اگرچه تعداد این افراد اندک است اما فریادشان پر سر و صداست و با ابزارهای محتلف سعی در جلوگیری از حضور زنان در مجامع تصمیم گیری دارند.

این بانوی کارآفرین عنوان کرد: زنان توانمند و پیشرو زیادی در کشور در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند که تحت فشارهای رسانه ای و .

قرار دارند و طبیعی است که زنانی که آنها الگوبرداری می کنند، دچار واهمه و ترس در پذیرش پست های مدیریتی شوند.

راهدار که معتقد است جامعه ایرانی هنوز پذیرای این موضوع نشده که مدیریت زنان مانند مردان ممکن است ایجاد هزینه هایی برای افراد کند، گفت: نتیجه چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با شوخی از سهم زنان در تصمیم گیری عبور می کنند

برخی با شوخی از سهم زنان در تصمیم گیری عبور می کنند