مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:462019-10-13ورزشي

عضویت ایران در کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت


با تصمیم فدراسیون جهانی دارت، ایران به عضویت کمیته جوانان این فدراسیون بین المللی درآمد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی؛ همچنین کشورمان به عنوان میزبان نخستین دوره مسابقات کشور های اسلامی انتخاب شد.

در مسابقات جهانی دارت که در رومانی برگزار شد آقای کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت ایران به همراه خانم پریسا بابا محمدی علاوه بر حضور در جلسه اتحادیه فدراسیون جهانی دارت، نشست جداگانه ای با رییس فدراسیون جهانی، نایب رییس فدراسیون جهانی شرکت و همچنین جلسه ای با روسای کشور های اسلامی برگزار کردند.

در جلسه کشور های عضو فدراسیون جهانی دارت برای نخستین بار کمیته جوانان فدراسیون جهانی تشکیل شد و اعضای آن با رای گیری انتخاب شدند و ایران هم به عنوان یکی از 5 عضو این کمیته برگزیده شد.

همچنین به پیشنهاد انجمن دارت ایران، نخستین جلسه فدراسیون های کشور های اسلامی با حضور روسای دارت ایران، ترکیه، مصر و پاکستان تشکیل شد و تفاهم نامه ای به امضا رسید و با توافق حاضران و حمایت فدراسیون جهانی مقرر شد نخستین دوره مسابقات دارت کشور های اسلامی اوایل سال 99 در ایران برگزار شود.

رییس انجمن دارت ایران نشست جداگانه ای با آقای بیل هاتر رییس کانادایی فدراسیون جهانی دارت برگزار کرد و ضمن توضیح عملکرد و فعالیت های مستمر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت

عضویت ایران در کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت