مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:572019-10-13اقتصادي

کابل مخابراتی 240 روستای همدان در معرض سرقت است


مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه آغاز شده است، گفت: حذف قبض کاغذی پیش نیاز دولت الکترونیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی گرزین یکشنبه 21 مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شرکت مخابرات در استفاده از کاغذ در فرآیندها هزینه های زیادی را تحمیل می شد، اظهار کرد: با حذف قبوض کاغذی از شرکت تمام فرآیندهای کاغذی حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه 200 پرینتر از این شرکت جمع آوری شده است، یادآور شد: تمام مراکز امور مشترکین استان را جمع آوری خواهیم کرد البته در شهرستانها یک مرکز متمرکز برای پاسخگویی به مشترکین تشکیل داده شده است که در قبال مسائل قضایی خدمات ارائه دهد.

گرزین با بیان اینکه امور مشترکین مخابرات برون سپاری شده است، تصریح کرد: برای اینکه دفاتر سطح استان توانمند شوند تمامی فعالیت ها را به دفاتر خدماتی واگذار کرده ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان عنوان کرد: حذف قبوض کاغذی از یکم مهر امسال در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفت اما در روستاها این طرح از ابتدای سال شروع شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه هدف مخابرات این است که خدمات خود را به صورت غرحضوری ارائه دهد، خاطرنشان کرد: اگر 80 درصد مشتریان از سامانه استفاده کنند می توانیم خدمات بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابل مخابراتی 240 روستای همدان در معرض سرقت است

کابل مخابراتی 240 روستای همدان در معرض سرقت است