مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:042019-10-13ورزشي

به دنبال بین المللی کردن مسابقات ورزشی ساحلی و دریایی خلیج فارس هستیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه در تلاشیم مسابقات ساحلی و دریایی خلیج فارس را امسال به صورت بین المللی برگزار کنیم، گفت: در تلاشیم با کمک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تا دهه فجر سالن سام و زال قشم و فاز اول چمن استادیوم ده هزارنفری میناب .

- مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه در تلاشیم مسابقات ساحلی و دریایی خلیج فارس را امسال به صورت بین المللی برگزار کنیم، گفت: در تلاشیم با کمک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تا دهه فجر سالن سام و زال قشم و فاز اول چمن استادیوم ده هزارنفری میناب را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا امیاری در نشستی خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: شعار سال 98 در هفته تربیت بدنی پیش به سوی ایران فعال است و با این رویکرد برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه اربعین حسینی را در هفته تربیت بدنی داریم سعی کرده ایم در برنامه ریزی ها رویکردی فرهنگی جهت افزایش فرهنگ حسینی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تصریح کرد: ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت خانواده ها به سمت ورزش های همگانی، از اصلی ترین برنامه های امسال ما در این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال بین المللی کردن مسابقات ورزشی ساحلی و دریایی خلیج فارس هستیم

به دنبال بین المللی کردن مسابقات ورزشی ساحلی و دریایی خلیج فارس هستیم