مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:082019-10-13سياسي

30 هزار دفترچه میان دانش آموزان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده در وزارت نیرو، در راستای توسعه قبض سبز، 30 هزار جلد دفترچه از محل صرفه جویی در مصرف قبوض کاغذی میان دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

- مجید فرهزاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور رو به توسعه است، طبق منویات مقام معظم رهبری، یکی از اهداف دولت، الکترونیکی شدن امور بوده، که وزارت نیرو خاص شرکت توانیر اقدام به حذف قبوض کاغذی برق کرد.

وی گفت: با حذف قبوض کاغذی برق می توان از محیط زیست که میراث آیندگان است محافظت کرد.

وی افزود: در استان از اول مردادماه با اطلاع رسانی دقیق درگاه هایی به مردم معرفی و از آن ها درخواست شد کد اشتراک برق خود را به سامانه 1000381121 ارسال کنند تا ماهانه کارکرد کنتور برق خود را از طریق پیامک دریافت کنند که خوشبختانه این اقدام صورت گرفت و دیگر قبض کاغذی برق صادر نمی شود.

فرهزاد گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده وزارت نیرو، در راستای توسعه قبض سبز 30 هزار جلد دفترچه از محل صرفه جویی در مصرف قبوض کاغذی میان دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفاهم نامه ای در راستای مدیریت مصرف برق، میان آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق استان منعقد شد که لازم است آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار دفترچه میان دانش آموزان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

30 هزار دفترچه میان دانش آموزان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود