مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:372019-10-13بين الملل

انتقاد معاون اردوغان از سخنان آکینجی علیه عملیات ترکیه


معاون رییس جمهوری ترکیه امروز (یکشنبه) از سخنان رهبر قبرس ترک نشین علیه عملیات ضد تروریستی کنونی آنکارا در شمال سوریه انتقاد کرد.

- معاون رییس جمهوری ترکیه امروز (یکشنبه) از سخنان رهبر قبرس ترک نشین علیه عملیات "ضد تروریستی" کنونی آنکارا در شمال سوریه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فواد اوکتای، معاون رییس جمهوری ترکیه در پیامی توییتری نوشت: من سخنان مصطفی آکینجی را محکوم می کنم چون او این حقیقت را نادیده گرفته است که اجرای عملیات چشمه صلح علیه سازمان تروریستی مرگبار پ ک ک -ی پ د برای ثبات منطقه است.

او ادامه داد: تلاش ما در عملیات صلح قبرس به سال 1974 با هدف برقراری صلح و آرامش در این منطقه بود و امروز تلاش ما برای اجرای عملیات چشمه صلح در سوریه با همان نیت انجام می شود.

سخنان ناخوشایند آکینجی بیانگر نظرات شهروندان قبرس ترک نشین نیست.

ترکیه چهارشنبه گذشته (نهم اکتبر)عملیاتی را تحت عنوان چشمه صلح به بهانه پاکسازی شمال سوریه از عناصر تروریست آغاز کرده است و مدعی است با حفظ تمامیت ارضی سوریه برای امدادرسانی و بازگرداندن آوارگان سوری تلاش می کند.

آنکارا قصد دارد شمال سوریه، شرق رودخانه فرات را از عوامل حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) و گروه های وابسته به آن در سوریه شامل یگان های مدافع خلق (پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون اردوغان از سخنان آکینجی علیه عملیات ترکیه

انتقاد معاون اردوغان از سخنان آکینجی علیه عملیات ترکیه