مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:412019-10-13اجتماعي

تغییرات اساسی در مانور زلزله مدارس


معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از آغاز اقدامات مقدماتی برای برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس از 28 مهرماه خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

- محمد فرید لطیفی در گفت وگو بابا اشاره به برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در ششم آذرماه امسال گفت: هماهنگی ها و برنامه ریزی ها برای اجرای مانور سراسرس زلزله و ایمنی مدارس از مدت ها قبل آغاز شده و امسال این مانور با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای این مانور کارآمدی و آموزش دانش آموزان مدنظر قرار دارد، گفت: در همین راستا نیز در نامه ای به مدیران کل بحران استان های سراسر کشور تاکید کردیم که از هرگونه انجام عملیات و اقدامات خطرناک نظیر راپل، هلی برد، حرکات نمایشی و .

در اجرای مانور خودداری کنند.

لطیفی با بیان اینکه لازم است اجرای این برنامه با مشارکت مردم ، مربیان و دانش آموزان اجرا شود، گفت: در همین راستا نیز وظایف و اقداماتی که باید انجام شود، مشخص است و باید به مدارس ابلاغ شود.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور همچنین تاکید کرد که باید برای تمامی شرکت کنندگان در این مانور بیمه نامه نیز صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اساسی در مانور زلزله مدارس

تغییرات اساسی در مانور زلزله مدارس