مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:512019-10-13اجتماعي

برپایی موکب رسانه ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلا


زائران اربعین از موکب رسانه ای صدا و سیمای همدان در کربلای معلی خدمات فنی دریافت کنند.

- مرکز همدان، موکب رسانه ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلای معلی برپا شده و تا پایان مراسم اربعین به برنامه سازان، خبرنگاران و زوار اربعین خدمات رسانه ای می دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت : برای دومین سال پیاپی، این موکب رسانه ای در کربلای معلی برپا می شود و گروهی از همکاران زبده فنی و پشتیبانی صدا و تصویر مرکز همدان با حضور در این ایستگاه رسانه ای، نیاز های فنی و برنامه سازی اصحاب رسانه را در پوشش مراسم باشکوه پیاده روی چندین میلیونی اربعین، برآورده می کنند.

آقای دهقان نیری به اهمیت پوشش تصویری خادمان، عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین اشاره کرد و افزود: امسال، راهپیمایی اربعین شور و حال ویژه ای دارد و نباید فرصت به تصویر کشیدن دلدادگی های این گروه عاشق را از دست داد.

او برپایی این موکب را نوعی خلاقیت در ارائه خدمات تخصصی به زائران دانست و ابراز امیدواری کرد در سال آینده حضور رسانه ای صدا و سیما ویژه تر و با ارائه خدمات گستر ده تر انجا شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خاطرنشان کرد : سه نوبت ارتباط زنده تصویری و دو نوبت ارتباط زنده رادیویی با صدا و سیمای مرکز همدان، مستندسازی و عکاسی از همایش عظیم پیاده روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب رسانه ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلا

برپایی موکب رسانه ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلا