مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 12:582019-10-13اقتصادي

مقایسه و خرید بیمه بدنه ماشین صفر


با توجه به تولید روزافزون خودروهای صفر در کمپانی های خودروساز داخلی و همچنین واردات خودروهای صفر خارجی، هر روز تعداد خودروهای صفر بازار افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیمه ازکی، خریداری خودروهای صفر توسط شهروندان و تردد آنها در سطح کلان شهرها، منجر به تراکم زیاد اتومبیل و در نتیجه آمار بالای تصادفات خواهد شد.

بنابراین صاحبان این خودروها برای رفع نگرانی از تصادفات از ابتدا باید به دنبال خرید بیمه بدنه ماشین صفر خود باشند.

تعریف خودروی صفر تعاریف مختلفی برای خودروی صفر وجود دارد؛ به صورت عمومی به خودرویی که مستقیما از کمپانی سازنده خریداری شود، خودروی صفر گفته می شود.

البته به خودروهایی که کارکرد آنها کمتر از 500 کیلومتر باشد و از یک شخص حقیقی به عنوان صاحب خودرو و یا از نمایشگاه های خودرو نیز خریداری شود اتومبیل صفر گفته می شود.

اما این تعاریف صرفا معنای عمومی و بازاری خودروی صفر است؛ ملاک خودروی صفر بودن در بیمه و در بین شرکت ها بیمه کمی متفاوت است.

بسته به شرکت بیمه ای که برای خرید بیمه بدنه ماشین صفر انتخاب می کنید، باید به ملاک های زیر توجه داشته باشید: · مقدار کیلومتر کارکرد خودرو · میزان زمانی که از پلاک کردن خودرو گذشته · میزان زمانی که از شماره گذاری خودرو گذشته · میزان زمانی که از تولید خودرو گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه و خرید بیمه بدنه ماشین صفر

مقایسه و خرید بیمه بدنه ماشین صفر