مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 13:212019-10-13اقتصادي

بحران در گردشگری اسپانیا


یک ماه پس از ورشکستگی ناگهانی یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی اروپا، صنعت گردشگری اسپانیا نیز با بحران جدی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بی بی سی، پس از تاثیرات منفی ورشکستگی شرکت توماس کوک بر صنعت گردشگری ترکیه، حالا نوبت به اسپانیا رسیده است.

به گفته اتحادیه هتل داران اسپانیا، حدود 1.

3 میلیون گردشگر قادر نخواهند بود در پاییز و زمستان امسال به مناطق دیدنی اسپانیا سفر کنند.

کارشناسان این کشور معتقدند این معضل تعطیلی حداقل 500 هتل و خسارت چندصد میلیون یورویی را برای صنعت گردشگری اسپانیا به دنبال خواهد داشت.

در همین راستا دولت اسپانیا از اقداماتی برای مقابله با ضرر و زیان های ناشی از ورشکستگی این شرکت خبر می دهد که هزینه 300 میلیون یورویی را دربر خواهد داشت.

مقام های این کشور همچنین از تخصیص بودجه 500 میلیون دلاری برای توسعه و پیشرفت زیرساخت های صنعت گردشگری این کشور خبر می دهند.

طبق تحقیقات دولت اسپانیا، جزایر قناری که یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اسپانیا محسوب می شود امسال از 400,000 مسافر شرکت مسافرتی توماس کوک محروم خواهد بود.

این یعنی یکی از بزرگ ترین هتل های این منطقه که قراردادی را برای اختصاص دادن 95 درصد از اتاق های خود تا سال 2023 به مسافران توماس کوک امضا کرده بود نیز در آستانه ورشکستگی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در گردشگری اسپانیا

بحران در گردشگری اسپانیا