مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 14:482019-10-13فناوري

چه تعداد سیم کارت مزاحم مسدود شده اند؟


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه 195 را برای ساماندهی پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی ارسال می شدند، راه اندازی کرده که بر اساس آن تاکنون 141 هزار و 775 سیم کارت مسدود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفضای مجازی ) نیز سامانه 195 را برای ساماندهی پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی ارسال می شدند، راه اندازی کرد که تا کنون 141 هزار و 775 سیم کارت از ابتدای راه اندازی این سامانه مسدود شده است.

در این راستا پیمان قره داغی -مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری- با اشاره به سامانه 195 اظهار کرد: این سامانه از سال 95 شروع به کار کرده و در هنگام آغاز به کار، برخی از اپراتورها عملکردشان خوب نبوده اما رفته رفته بهتر شده است، البته آنچه اهمیت دارد عملکرد کنونی اپراتورهاست.

بععضی اپراتورها عملکرد خیلی خوبی داشتند و خودشان سامانه کشف تخلف دارند و شناسایی و قطع سرویس می کنند، بعضی از اپراتورها هم سامانه دارند اما هنوز به آن شکلی که مد نظر ما است، نرسیده اند.

دو روش شناسایی سیم کارت های مزاحموی با بیان این که سیم کارت های ارسال کننده پیامک به دو روش شناسایی می شوند، توضیح داد: یکی سامانه کشف تخلف رگولاتوری و دیگر گزارش های مردمی که به سرشماره 195 ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد سیم کارت مزاحم مسدود شده اند؟

چه تعداد سیم کارت مزاحم مسدود شده اند؟