مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 15:002019-10-13ورزشي

افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش


مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبرداد و گفت: ساخت تندیس شهدا یکی از برنامه های این اداره است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود رضا امیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار هفته ورزش و تربیت بدنی در سال 98 پیش به سوی ایران فعال است، ضمن قدردانی از همه رسانه هایی طی یک سال گذشته که به ورزش کمک کردند اظهار داشت: طی یک سال گذشته برنامه های خوبی در وررزش استان انجام شد که نتایج آن به نفع جامعه ورزش است.

وب با اعلام اینکه 26 مهرماه هر سال آغاز هفته تربیت بدنی است، افزود: در سال جاری بیشترین تمرکز خود را در توسعه ورزش همگانی خواهیم گذاشت.

مدیر کل ورزرش و جوانان استان هرمزگان، ایجاد شور و نشاط و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در جامعه را مهمترین وظیفه مسوولین استان برشمرد و گفت: بدنبال این هستیم که در همه جای استان نسبت به گسترش ورزش  به همراه مسوولین شهرستان و استان همگانی گام برداریم .

امیاری خاطر نشان کرد: امیدواریم برنامه های بسیار خوبی در ورزش استان در سال جاری داشته باشیم.

وی از اجرای 420 برنامه ورزشی در هفته ورزش و تربیت بدنبی خبر داد و گفت: با توجه به همزمانی اربعین حسینی و هفته تربیت بدنی، برنامه های این هفته با رویکرد فرهنگی برگزار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش