مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 16:202019-10-13سياسي

«راه روشن فاطمیون»، اولین موکب فرهنگی کاشان


شور و شعور جوانان شیعه در این مراسم مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.

- سیدحسین ساداتی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان  اظهار داشت: حضور در مراسم میلیونی اربعین و دیدن جلوه های ویژه این مراسم جهانی، نشان از معجزه و جاذبه مغناطیس امام حسین(ع) است که شعار حب الحسین (ع) یحمعنا را معنای واقعی بخشید.

  مدیر موکب راه روشن فاطمیون گفت: کادر پزشکی این موکب شامل دوپزشک و دو پرستار از سوی جمعیت ندای صلح و گروه خبری و رسانه ای  سراج شامل 4نفر و گروه هنری موکب راه روشن شامل 3 نفر و گروه پشتیبانی شامل سه نفر به  ارائه خدمات  به زائران در عمود 1113در مسیرنجف به کربلا می پردازند.

وی با اشاره به شروع جاذبه مغناطیس امام حسین(ع) در اربعین حسینی گفت: خیرین و برخی داروخانه های کاشانی در تهیه و ارسال بسته های دارویی کمک فراوانی کردند و بسیاری از این عزیزان حتی حاضر به اعلام عنوان نام خود نشدند و فقط کمک به این حرکت عظیم جهانی را وظیفه شرعی خود عنوان کردند.

  مدیر اجرایی موکب گفت: آماده سازی و تهیه بادکنک های شکلی و راه اندازی ایستگاه نقاشی با محوریت اربعین با هدف ایجاد انگیزه و خاطره خوب در ذهن کودکان و نوجوانان به عنوان زائران کوچک امام حسین(ع) در این موکب از جمله ابتکارات و کارهای فرهنگی است، که انجام می شود و  والدین با ابراز شعف از این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راه روشن فاطمیون»، اولین موکب فرهنگی کاشان

«راه روشن فاطمیون»، اولین موکب فرهنگی کاشان