مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 19:002019-10-13بين الملل

قدردانی شیخ نعیم قاسم از موضع شجاعانه جبران باسیل


معاون دبیرکل حزب الله لبنان از سخنان شجاعانه جبران باسیل وزیر امور خارجه این کشور در نشست اتحادیه عرب درباره سوریه قدردانی کرد - از بیروت؛ معاون دبیرکل حزب الله لبنان از مواضع وزیر امورخارجه این کشور در نشست اتحادیه عرب قدردانی کرد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن قدردانی از سخنان جبران باسیل وزیر امورخارجه این کشور در اتحادیه عرب، اظهارات وی را سنجیده و به موقع دانست.

در این بیانیه، موضع وزیر امورخارجه لبنان در نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه، شجاعانه عنوان شد.

در این بیانیه آمده است؛ زمان بازگشت سوریه با عزت و سربلندی به اتحادیه فرارسیده، زیرا رهبری، ارتش و ملت سوریه در برابر خطرناک ترین توطئه ای که با هدف نابودی این کشور مقاوم و سیطره هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی بر منطقه طراحی شده بود، ایستادگی کردند.

شیخ نعیم قاسم خطاب به جبران باسیل گفت: جناب وزیر! صحبت های شما به موقع بود، شاید کسانی را که به وعده ها و حمایت های دروغین دل خوش کرده اند هوشیار و بیدار کند؛ حاکمان عرب باید بدانند گفتگو و همکاری با یکدیگر برای حل و فصل مسائل برای همه سودمند است و دیگر طرح هایی که آمریکا و اسراییل توسط اشغالگران و متجاوزان و تروریست ها پیاده می کنند، کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شیخ نعیم قاسم از موضع شجاعانه جبران باسیل

قدردانی شیخ نعیم قاسم از موضع شجاعانه جبران باسیل