مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 03:012019-10-13فرهنگي

رنگ آمیزی موسیقی «رد خون» چگونه تغییر کرد؟/ روایت یک همراهی 15ساله


آهنگساز فیلم سینمایی «ردخون» با اشاره به بُن مایه مشترک موسیقی این اثر سینمایی با فیلم «ماجرای نیمروز» درباره تغییر رنگ آمیزی موسیقی این اثر با کار قبلی توضیحاتی ارائه کرد.

- آهنگساز فیلم سینمایی ردخون با اشاره به بُن مایه مشترک موسیقی این اثر سینمایی با فیلم ماجرای نیمروز درباره تغییر رنگ آمیزی موسیقی این اثر با کار قبلی توضیحاتی ارائه کرد.

حبیب خزاعی فر آهنگساز فیلم سینمایی رد خون که این روزها در میان استقبال مخاطبان روی پرده سینماهاست با اشاره به انگیزه های خود برای ساخت موسیقی این فیلم گفت: بن مایه موسیقی فیلم رد خون با آنچه مخاطبان از موسیقی فیلم ماجرای نیمروز به یاد داشتند، دارای نشانه های مشترکی است، چرا که فیلم رد خون در ادامه تفکراتی است که در فیلم قبلی محمدحسین مهدویان موردتوجه قرار گرفته بود بنابراین نمی شد که فضای موسیقایی فیلم تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: شنونده موسیقی فیلم ماجرای نیمروز با چارچوبی همراه بود که عمدتا روی سازهای زهی و پیانو متمرکز بود اما در موسیقی فیلم رد خون که از فضای اکشن تر و حادثه ای تری برخوردار است، تلاش کردم تا با استفاده از سازهای بادی برنجی و همچنین سازهای کوبه ای، فضایی را ایجاد کنم که در عین وفاداری به بن مایه اصلی موسیقی فیلم ماجرای نیمروز وارد فضای جدید شنیداری هم بشود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ آمیزی موسیقی «رد خون» چگونه تغییر کرد؟/ روایت یک همراهی 15ساله

رنگ آمیزی موسیقی «رد خون» چگونه تغییر کرد؟/ روایت یک همراهی 15ساله