مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:422019-10-14سياسي

خاورمیانه بدون آمریکا جای امن تری است


بسیاری از کشور های حوزه غرب آسیا که سال ها میزبان حضور آمریکا در منطقه بوده اند به این واقعیت اعتراف کنند که خاورمیانه بدون آمریکا جای امن تری است .

- شمخانی گفت: بسیاری از کشور های حوزه غرب آسیا که سال ها میزبان حضور آمریکا در منطقه بوده اند به این واقعیت اعتراف کنند که خاورمیانه بدون آمریکا جای امن تری است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز دوشنبه در یادداشتی، ‏ تصریح کرد: سه اظهار نظر صریح از سوی مقامات عالی آمریکا طی دو ماه گذشته نشان دهنده مکشوف شدن حقایقی است که پیش از این ساختار حاکمیت در این کشور شجاعت پذیرش و ابراز آن را نداشته است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در این یادداشت افزوده است: پس از حمله پهپادی انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی و در واکنش به فشار های دربار سعودی برای برخورد با عاملین این حمله، دولت مردان آمریکا به صراحت بر عدم اجابت درخواست عربستان تاکید کردند و اعلام شد که عربستان سعودی مورد حمله قرارگرفته نه آمریکا.

آقای شمخانی می افزاید: بدنبال شکست های پی در پی سیاسی و نظامی در منطقه، از هزینه 8 بیلیون دلاری حضور نظامی آمریکا در منطقه رونمایی گردید و اعلام شد که حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاورمیانه بدون آمریکا جای امن تری است

خاورمیانه بدون آمریکا جای امن تری است