مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:542019-10-14اجتماعي

5 روز تا حماسه جهانی سپاه ثارالله مانده است/ تردد آسان در مرز خسروی


زائران هم اکنون همچون روز گذشته با نظم و هماهنگی خاصی در حال خروج از مرز خسروی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در حالی که  پنج روز تا حماسه جهانی سپاه ثارالله مانده، مرز خسروی همچنان پرتردد است، هرکسی با توانی آمده یکی با پای دل (برروی ویلچر) و دیگری با پای پیاده، می خواهند بسان رودخانه پرخروش خود را به خورشید کربلا برسانند تا در دریای بیکران شور محبت حسینی آرام بگیرند.

وعده گاه حج اربعین  فرا رسیده، میلیون ها عاشق زیر پرچم حسین(ع) قرار است بزرگ ترین سمفونی دنیا را در قلب کربلای معلی بنوازند؛ این چه حکمتی ست که این عشق 1400 ساله هر روز تازه تر از دیروز می شود.

این شیفتگان ثارالله در راه اقتدار به سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) تشنه حق هستند و همچون کوهی در مقابل ظلم یزیدیان زمان ایستاده اند.

در این مسیر باید بیاموزی، مسیر منتهی به فرزند زهرا(س) جایی است که خیلی چیزها را باید آموخت، خیلی حرف ها را باید آموخت حب الحسین یجمعنا محبت امام حسین(ع) همه را دور هم جمع کرده است از هر کشور، قوم و نژاد که باشید فرقی ندارد همه به یک نام کربلایی معروف هستی، اینجا همان مغناطیسی است که دل ها را از سراسر کشور و جهان به سمت آن مرکز مغناطیس می کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روز تا حماسه جهانی سپاه ثارالله مانده است/ تردد آسان در مرز خسروی

5 روز تا حماسه جهانی سپاه ثارالله مانده است/ تردد آسان در مرز خسروی