مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:112019-10-14سياسي

مرور خاطرات آیت الله خزعلی در «تاریخ شفاهی ایران»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی مؤیدی با بیان اینکه خاطرات آیت الله خزعلی در 30 قسمت روی آنتن شبکه مستند می رود، افزود: مرحوم خزعلی (ره) سال 1304 در بروجرد متولد شدند و پس از چند سال همراه با خانواده به مشهد مهاجرت کردند، - تاریخ شفاهی ایران در ادامه پخش خاطرات چهره های مؤثر انقلاب اسلامی ایران سراغ مرور خاطرات آیت الله ابوالقاسم خزعلی رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی مؤیدی با بیان اینکه خاطرات آیت الله خزعلی در 30 قسمت روی آنتن شبکه مستند می رود، افزود: مرحوم خزعلی (ره) سال 1304 در بروجرد متولد شدند و پس از چند سال همراه با خانواده به مشهد مهاجرت کردند، این عالم در 16 سالگی تحصیل در علوم دینی را آغاز می کنند و پس از مدتی فراگیری دروس پایه حوزوی عازم قم می شوند و در محضر بزرگانی، چون آیت الله بروجردی و حضرت امام خمینی (ره) دروس تکمیلی حوزه را می گذرانند.

تهیه کننده تاریخ شفاهی ایران ادامه داد: ایشان در همین ایام با آرای انقلابی حضرت امام (ره) آشنا می شوند، راه مبارزه با طاغوت را در پیش می گیرند و به دلیل فعالیت های مبارزاتی چند مرتبه تبعید و زندانی می شوند.

وی گفت: آیت الله خزعلی اواخر دهه 40 به دعوت استاد شهید مطهری سخنرانی هایی را در حسینیه تهران ایراد فرمودند؛ پس از انقلاب اسلامی منتخب مردم در مجلس خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور خاطرات آیت الله خزعلی در «تاریخ شفاهی ایران»

مرور خاطرات آیت الله خزعلی در «تاریخ شفاهی ایران»