مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:182019-10-14فرهنگي

کتابهای «عشق روی خرپُشته» و «دوستان با محبت» رونمایی شد


نمایشنامه های «عشق روی خرپُشته» و «دوستان با محبت» حمید جبلی در پایان برنامه های 3 روزه این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در نگارخانه سروناز شیراز رونمایی شد.

- شیراز- نمایشنامه های عشق روی خرپُشته و دوستان با محبت حمید جبلی در پایان برنامه های 3 روزه این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در نگارخانه سروناز شیراز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسمی که یکشنبه شب برای رونمایی از کتاب های عشق روی خرپُشته و دوستان با محبت در حاشیه نمایشگاه نقاشی های جبلی با عنوان رستم و دیو و آشنایان برگزار شد، این هنرمند در ابتدا از انگیزه های خود برای نوشتن این نمایشنامه های گفت و با اشاره به ادای دین به زنده یاد رضا ژیان در این نمایشنامه ها، اظهار کرد: در ایران فیلمنامه نویس و قصه نویس بسیار داریم، اما نمایشنامه طرفدار کمتری دارد.

وی یکی از دلایل این تمایل اندک را مسئله اقتصادی برشمرد و افزود: در زمینه نمایشنامه آنچه بیش از همه به چشم می آید حضور به وفور آثار ترجمه شده است.

ناچیزی از درآمد خلق نمایشنامه به نویسنده می رسد جبلی یکی دیگر از تمایل افراد به تالیف و چاپ نمایشنامه را گردش مالی آن نسبت به سینما ارزیابی کرد و گفت: بخش بسیار ناچیزی از درآمد خلق نمایشنامه به نویسنده آن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابهای «عشق روی خرپُشته» و «دوستان با محبت» رونمایی شد

کتابهای «عشق روی خرپُشته» و «دوستان با محبت» رونمایی شد