مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:512019-10-14سياسي

بازتاب سفر عمران خان به ایران


سفر نخست وزیر پاکستان به ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های پاکستان داشته است - از اسلام آباد به نقل از رسانه های پاکستانی ، سفر یک روزه نخست وزیر پاکستان به ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های نوشتاری و گفتاری پاکستان داشت.

سفر نخست وزیر پاکستان به تهران و دیدار با آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و حسن روحانی رییس جمهور کشورمان از سوی رسانه های پاکستانی مورد توجه قرار گرفت.

شبکه های خبری تلویزیونی پاکستان خبر های مرتبط با سفر عمران خان به تهران را در بخش های مختلف خبری خود به طور گسترده منعکس کردند.

روزنامه دنیا بخش عمده ای از صفحه نخست خود را به سخنان عمران خان در نشست مطبوعاتی مشترک با رییس جمهور ایران مبنی بر اینکه گفتگو تنها راه مناسب کاهش تنش ها در خلیج فارس است و سخنان حسن روحانی مبنی بر اینکه جنگ یمن و تحریم های آمریکا باید متوقف شود اختصاص داد.

روزنامه اوصاف پاکستان نیز در چاپ امروز خود با تیتر توافق ایران و پاکستان برای حل مسائل منطقه ای از طریق گفتگو بخش عمده ای از سخنان عمران خان و حسن روحانی را پوشش داد.

خبرگزاری دیلی تایمز با اشاره به ابتکار جدید عمران خان مبنی بر کاهش تنش های میان تهران و ریاض نوشت: پاکستان آماده است تا نقش تسهیل کننده گفتگو بین ریاض و تهران را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب سفر عمران خان به ایران

بازتاب سفر عمران خان به ایران