مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 07:112019-10-14ورزشي

حال و هوای گل گهر در تعطیلات لیگ از زبان برزای


بازیکن تیم گل گهر سیرجان معتقد است این تیم رو به پیشرفت است چون از تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده است اما متاسفانه تجربه لازم را نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم گل گهر سیرجان پس از گذشت شش هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب سه تساوی و پذیرش سه شکست در رده پانزدهم جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.

گل گهر پس از شکست مقابل استقلال در هفته ششم لیگ، وینگو بگوویچ را از سرمربی گری برکنار کرده و در حال حاضر مجتبی جباری تا انتخاب سرمربی جدید، مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد.

این تیم سیرجانی در تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر مدتی است که در تهران اردو زده است و امروز (دوشنبه) یک بازی تدارکاتی مقابل سرخ پوشان پادکدشت در زمین کارگران تهران دارد تا خود را هر چه بیشتر برای ادامه رقابت های لیگ آماده کند.

بهنام برزای بازیکن تیم گل گهر سیرجان در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش در تعطیلات دو هفته ای لیگ گفت: ما بعد از بازی استقلال که آخرین بازی لیگ بود، خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم.

اکثر تمرین هایی که انجام دادیم بیشتر بدنی بوده و همچنین روی کارهای تاکتیکی نیز تمرکز کردیم و طبق چیزی که کادر فنی الان می خواهد، تمرینات را پیش بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای گل گهر در تعطیلات لیگ از زبان برزای

حال و هوای گل گهر در تعطیلات لیگ از زبان برزای