مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 07:172019-10-14اجتماعي

همکاری شهرداری با یک شرکت مسافربر اینترنتی


با انعقاد اولین قرارداد شهرداری با یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر فعالیت «تپ سی» در تهران برابر قانون رسمیت یافت.

- با ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر فعالیت تاکسی های اینترنتی صورت گرفت همکاری شهرداری با یک شرکت مسافربر اینترنتی با انعقاد اولین قرارداد شهرداری با یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر فعالیت تپ سی در تهران برابر قانون رسمیت یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران پس از امضای این قرارداد با اشاره به ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزیر کشور و وزیر صمت اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل، تاکسی های اینترنتی برای اولین بار ضوابط روشنی به لحاظ سن فرسودگی، میزان آلایندگی و ملاحظات ترافیکی خواهند داشت، به طوری که دوره تمدید معاینه فنی برای خودروهای پرتردد، مشابه خودروهای حمل ونقل عمومی خواهد بود و الزام رعایت سن فرسودگی نیز به تدریج و در طول چهار سال به وضعیت نظیر تاکسی ها خواهد رسید.

به گفته معاون شهردار تهران، علاوه بر شرایط عمومی راننده و خودرو همچون دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همخوانی پلاک خودرو با استان محل خدمت، ثبت نام خودروهای پلاک ت (تاکسی ها) در شرکت های حمل ونقل اینترنتی نیز من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری با یک شرکت مسافربر اینترنتی

همکاری شهرداری با یک شرکت مسافربر اینترنتی