مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 07:312019-10-14بين الملل

سوریه با بردباری از بحرانها عبور کرد


سیاست خویشتنداری، سوریه را از بخش بزرگی از بحران ها نجات داد اما دیگران اعم از کرد و عرب و ترک، بهای دخالت های خونین خود را می پردازند - ، رای الیوم نوشت سوریه با در پیش گرفتن سیاست صبر و بردباری از روز های سخت عبور کرد و به زودی به طور کامل پیروز خواهد شد، اما همه بدخواهان ترک و عرب و کرد هنوز بهای دخالت های خود را می پردازند.

عبدالباری عطوان سردبیر این روزنامه نوشت: ناگهان و بدون مقدمات زیاد، کشور سوریه از میان آوار های فروپاشی عربی و منطقه ای قوی تر از هر زمان دیگر سر بر می آورد.

همسایه ترک که دخالت هایش سوریه را به زحمت انداخت اکنون با یک رشته بحران های داخلی و خارجی بی پایان رو به روست و اتحادیه عرب که عضویت دمشق را تعلیق کرد به دنبال راهی برای بازگرداندن آن است و در جلساتش قطعنامه ای در محکومیت دخالت نظامی ترکیه در شمال این کشور صادر می کند و آن را تجاوزگری و تعدی می نامد و بر وحدت اراضی سوریه تاکید می کند.

اما جدایی طلبان کُرد که علیه دولت دمشق شوریدند و در صدد باج خواهی از آن بودند و از آمریکایی ها کمک گرفتند و برای ایجاد رژیم مستقل خود برنامه داشتند امروز بدترین روز های خود را سپری می کنند، زیرا کفیل آمریکایی شان در چشم به هم زدنی آن ها را فروخت و دودستی تقدیم دشمن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه با بردباری از بحرانها عبور کرد

سوریه با بردباری از بحرانها عبور کرد