مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 07:572019-10-14سياسي

3 روستای فاقد ماهیت روستایی به همدان ملحق می شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان با اشاره به الحاق روستاهای علی آباد، قاسم آباد و حسن آباد به شهر همدان گفت: این مناطق 3گانه که وارد طرح الحاق روستا به شهر شده اند، - سال هاست از امکانات شهری استفاده می کنند و ماهیت زندگی روستایی خود را از دست داده اند.

فرهاد فرزانه در گفت وگو با ایسنا، با طرح یک سوال که آیا روستاهایی که وارد طرح الحاق شده اند، واقعا روستا هستند؟ در واکنش به خروجی نشست ایسنا با موضوع بررسی تأثیر الحاق روستاها به شهر همدان اظهار کرد: سال هاست که این سه روستا ماهیت روستایی خود را از دست داده اند و دیگر روستا محسوب نمی شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: روستا با ماهیت کشاورزی، دامداری و زندگی محلی شکل می گیرد اما باید بدانیم که این سه روستا سال هاست از امکانات شهری استفاده کرده و رنگ و بوی روستا ندارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان خاطرنشان کرد: در روستای علی آباد خیابانی وجود دارد که یک سوی آن روستا بوده و سوی دیگر با فاصله 5 متری در منطقه شهری حساب شده و این در حالیست که هر دو سمت از خدمات شهری بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه اگر همین شیوه در این مناطق ادامه پیدا کند شاهد ساخت وسازهای غیرمجاز در این سه روستا هستیم که امکان جلوگیری از این ساخت وسازها وجود ندارد، عنوان کرد: سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روستای فاقد ماهیت روستایی به همدان ملحق می شود

3 روستای فاقد ماهیت روستایی به همدان ملحق می شود