مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:192019-10-14سياسي

مقدسی: قراردادهای موقت کار امنیت و ثبات شغلی کارگران را دچار خدشه کرده است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اینکه قراردادهای موقت کار دغدغه جامعه کارگران است، گفت: انتظار می رود کمیسیون اجتماعی مجلس با ورودی جدی این قراردادها را تبدیل به دائم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سید مهدی مقدسی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه،22 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، گفت: امیدوار هستیم که این همایش میلیونی و اصیل آثار و برکات خود را برای منطقه به همراه داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با استقبال از سفر نخست وزیر پاکستان به ایران، افزود: جمهوری اسلامی همواره به دنبال تنش زدایی بوده و انتظار می رود که عربستان هم با اتخاذ این سیاست مسیری را طی کند که آرامش به منطقه بازگردد.

آموزش و پرورش و آموزش عالی باید محور توسعه در کشور باشد وی ادامه داد: طی این مدت در رابطه با مساله آموزش و پرورش صحبت های زیادی شده و ما همگی بر این باوریم که آموزش و پرورش و آموزش عالی باید محور توسعه در کشور باشد اما شان معلمان و اساتید باید حفظ شود درست است که دولت مضایق اعتباری دارد اما باید مشکلات و گرفتاری های این قشر در اولویت قرار گیرد و رتبه بندی معلمان باید به سرانجام مطلوب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدسی: قراردادهای موقت کار امنیت و ثبات شغلی کارگران را دچار خدشه کرده است

مقدسی: قراردادهای موقت کار امنیت و ثبات شغلی کارگران را دچار خدشه کرده است