مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:032019-10-14اجتماعي

واکنش آموزش و پرورش اصفهان به گزارش فارس؛ متخلفان لباس فرم مدارس معرفی می شوند


مهدی اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان و در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروپوش مدارس متری چند؟ درباره وضعیت نابسامان قیمت لباس فرم مدارس استان اظهار کرد: در تاریخ 13 اسفند ماه سال 97، دستورالعمل فرم مدارس برای تمام مدارس استان ارسال و کاملاً سازمان دهی شد که طبق دستورالعمل همه مدارس دولتی و غیرانتفاعی باید از مؤسسات و تولیدی های مجاز خرید کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه افزود: اسامی واحدهای مجازی که مدارس می توانستند برای پوشاک مدارس با آن ها قرارداد ببندند، از صنعت و معدن گرفته شد و این مؤسسات و تولیدی هایی که به مدارس اعلام شد، مجاز هستند و صنعت و معدن آن ها را تایید کرده است.

وی یادآور شد: برخی از تولیدی های لباس فرم مدارس در قیمت اجحاف کرده اند و بعضی هم کیفیت را در نظر نگرفته اند، در صورتی که توصیه ما، اتحادیه ها و صنعت و معدن استفاده از پارچه مرغوب ایرانی بوده است ولی این کار را نکردند و این موارد در حال حاضر از طریق شکایات مردم و بررسی تولیدی ها قابل رسیدگی است.

اسماعیلی ادامه داد: چند تولیدی متخلف به صنعت و معدن معرفی شدند و کار آن ها در حال ارزیابی است و ما حدود 400 مدرسه را بازدید کردیم و قیمت، نوع فرم و کیفیت آن را تحویل صنعت و معدن دادیم و از آن ها خواستیم که اعلام کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آموزش و پرورش اصفهان به گزارش فارس؛ متخلفان لباس فرم مدارس معرفی می شوند

واکنش آموزش و پرورش اصفهان به گزارش فارس؛ متخلفان لباس فرم مدارس معرفی می شوند