مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:372019-10-14اجتماعي

خدمات رسانی 130 نیروی درمانی در بیمارستان سیار رضوی در عراق


130 نیروی درمانی در بیمارستان سیار رضوی در مسیر نجف به کربلا به زائران پیاده اربعین خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: هم اکنون 130 نیروی فعال شامل 30 پزشک، 40 پرستار و نیروی دارویی و درمانی و پشتیبانی در بیمارستان سیار رضوی در مسیر نجف به کربلا حضور دارند و در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

رضا سعیدی افزود: در این بیمارستان سیار با 12 اتاق، متخصصان ارتوپدی، قلب، اورژانس، دندانپزشکی، کودکان و داخلی به صورت 24 ساعته به نوبت، هزاران زائر را در طول روز معاینه می کنند و در هر نوبت کاری هفت پزشک، ماما و پرستار به صورت همزمان فعال هستند.

وی گفت: تاکنون چند بیمار بدحال شامل فرد مشکوک به سکته قلبی، فرد دچار شکستگی استخوان بازو و کودکی بدحال با آمبولانس به یکی از دو بیمارستانی که در 15 و 20 کیلومتری محل استقرار بیمارستان سیار رضوی قرار دارند منتقل شده اند.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: بیمارستان سیار رضوی برای ارائه خدمات سلامت به همراه چهار اتوبوس آمبولانس و اتوبوس بیمارستانی با تجهیزات کامل درمانی، دندانپزشکی و اتاق عمل و نیز دو آمبولانس در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا حضور یافته است و تا 28 مهر به زائران خدمات می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 130 نیروی درمانی در بیمارستان سیار رضوی در عراق

خدمات رسانی 130 نیروی درمانی در بیمارستان سیار رضوی در عراق