مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:452019-10-14اجتماعي

اجرای برنامه های هفته کودک در روستاها و مناطق حاشیه ای خرم آباد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای برنامه های هفته کودک در روستاها و مناطق حاشیه ای توسط 7 مرکز سیار این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد محمدی امروز دوشنبه در سخنانی گفت: درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان 7 مرکز سیار روستایی و شهری فعالیت می کنند که بیش از 87 روستا و 119 مدرسه و آموزشگاه روستایی را در چهار نقطه جغرافیایی اطراف خرم آباد تحت پوشش قرار داده اند و در این میان حدود 1560 دختر و پسر کودک و نوجوانان عضو این مراکز هستند.

وی تصریح کرد: درمراکز سیار بیش از 23 هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف در دسترس بچه های روستایی و حاشیه شهر قرار گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: مراکز سیار کانون لرستان در هفته ملی کودک از 13 تا 19 مهرماه همزمان با مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون در سراسر استان، متناسب با روزشمار این هفته برنامه های متنوعی را در روستاها و مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد برگزار کردند.

محمدی اضافه کرد: به منظور ایجاد فضای با نشاط برای کودکان ونوجوانان روستاها وحاشیه شهر، برنامه های متنوعی از سوی کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری اجرا شد.

وی اظهار داشت: مرکز سیار روستایی شماره یک خرم آباد در هفته ملی کودک در روستاهای مختلفی از جمله پاپی خال دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های هفته کودک در روستاها و مناطق حاشیه ای خرم آباد

اجرای برنامه های هفته کودک در روستاها و مناطق حاشیه ای خرم آباد