مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:002019-10-14فرهنگي

اکران مستند مشتا در بلژیک و ایتالیا


فیلم مستند اجتماعی مشتا به کارگردانی طلحه دریانورد و تهیه کنندگی ژروم لافونت در بروکسل بلژیک به اکران درآمد و به زودی در ایتالیا هم نمایش داده خواهد شد.

- فیلم مستند اجتماعی "مشتا" به کارگردانی طلحه دریانورد و تهیه کنندگی ژروم لافونت در بروکسل بلژیک به اکران درآمد و به زودی در ایتالیا هم نمایش داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در گفت و گو با ایسنا، با بیان این خبر گفت: موضوع این مستند یک ساعته درباره زندگی مشتاپن ها (ماهیگیرهای مشتا) است و در جزایر ناز و بندرتاریخی لافت جزیره قشم فیلمبرداری شده است.

علیرضا کمساری اظهار کرد: مستند مشتا به مدت دو ماه ( اکتبر و نوامبر ) در مرکز فرهنگی فلاژه بروکسل اکران و برای شرکت در بخش بین الملل فستیوال پوپولی فلورانس ایتالیا هم انتخاب شده و هفتم نوامبر در آنجا به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: مستند مشتا با مشارکت جامعه محلی جزیره به ویژه صیادان بندر لافت در سال 97 تهیه و امسال اکران بین المللی شد.

به گفته کمساری احمد بازماندگان مدیر تولید، ژولیان لامبرت تصویربردار و اریک تارینه صدابردار این مستند هستند و مراحل تدوین و صداگذاری نیز در فرانسه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستند مشتا در بلژیک و ایتالیا

اکران مستند مشتا در بلژیک و ایتالیا