مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:502019-10-14اقتصادي

3 پروژه هلال احمر طبس نیازمند اعتبار/احداث 2 پایگاه امداد و نجات


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی طبس، اتمام سه پروژه هلال احمر در این شهرستان از اولویت ها بوده و نیازمند اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحیم شهریاری ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه طبس بیان کرد: شهرستان طبس به لحاظ موقعیت جغرافیایی، حوادث طبیعی و جاده ها شرایط ویژه ای دارد و می طلبد تمام مسئولان در راستای افزایش آمادگی برای مقابله با بحران تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان طبس طی چند سال گذشته در زمینه تجهیز خودروهای نجات و پایگاه های امداد و نجات مورد توجه ویژه قرار گرفته است، اظهار کرد: علی رغم اقدامات انجام شده در حوزه جاده ای کمبودهای جدی احساس می شود.

شهریاری با اشاره به اختصاص یک دستگاه خودرو نجات به شهرستان طبس بیان کرد: همچنین دو پایگاه امداد و نجات در شهرستان طبس احداث خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به پروژه های عمرانی طبس بیان کرد: سه پروژه شامل سوله امدادی با هزار و 447 متر، سوله دیهوک و احداث پایگاه در نایبند در دست انجام بوده که نیازمند مساعدت است.

وی با اشاره به پروژه سوله امدادی شهر طبس بیان کرد: سال گذشته بخشی از اسکلت آن خریداری و تهیه شده اما اعتبارات پاسخگو نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه هلال احمر طبس نیازمند اعتبار/احداث 2 پایگاه امداد و نجات

3 پروژه هلال احمر طبس نیازمند اعتبار/احداث 2 پایگاه امداد و نجات