مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:472019-10-14اجتماعي

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین از مرز «خسروی» فراهم است


تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی فراهم است معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، از فراهم بودن تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار از مرز خسروی خبر داد و گفت: تردد بسیار روانی را در این مرز شاهد هستیم.

محمد ابراهیم الهی تبار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی بعد چندین سال و در توضیح آخرین اخبار و اطلاعات از اقدامات انجام شده در مرز خسروی و قصرشیرین، گفت: پیک تردد زوار در مرزهای چهارگانه کشور به مرحله پایانی رسیده و تعداد مراجعه زوار به مرزهای کشور از جمله مرز خسروی کاهش یافته است.

وی به تردد بسیار روان زوار در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: علاوه بر هماهنگی و نظم تمامی دستگاه های خدمات رسان در حوزه های حمل و نقل، بهداشت، درمانی، امدادی، اسکان، تغذیه، در این مرز نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نیز مشغول فعالیت هستند.

الهی تبار در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در راستای بازگشت زوار از مرز خسروی، گفت: ستاد اربعین عراق، ایستگاه هایی را برای زائرانی که می خواهند از مرز خسروی وارد کشور شوند، تدارک دیده است.

وی ادامه داد: در مرز خسروی نیز با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دفاتر مسافربری در این مرز مستقر شده تا زائران را با خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین از مرز «خسروی» فراهم است

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین از مرز «خسروی» فراهم است