مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:362019-10-14اقتصادي

سلامت مردم خط قرمز اداره استاندارد


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت صد درصدی گفت: بر سر جان مردم معامله نمی کنیم و واحد های غیر استاندارد را پلمپ می کنیم - مرکز کرمانشاه محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه بازرسی ها، آزمون و نمونه برداری از بازار استان بدون کم کاری انجام شده گفت: امسال 63 پروانه استاندارد واحد های تولیدی، تعلیق و ابطال شده و 6 واحد تولیدی صنایع غذایی غیراستاندارد، توقیف و برای پلمب به دادستانی معرفی شده است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا، یک هزار و 200 بطری شیر،212 کارتن کیک، 6 هزار و 500 لیتر عرقیات گیاهی نیز امحاء شده است.

وی از جمع آوری سه هزار قلم کالای فاقد علامت استاندارد در استان نیز خبر داد وگفت: 20 هزار فیلتر هوای خودروی غیراستاندارد هم شناسایی و به در خواست امحاء آنان تسلیم دادستان شده است.

نیازی به صدور 48 پروانه کار جدید برای واحد های تولیدی در سال جاری اشاره کرد و گفت: صدور هر پروانه برای واحد های تولیدی یک نفر اشتغال را در پی دارد و در همین زمان 16 مورد صدور مجوز و 125 مورد تمدید پروانه استاندارد انجام شده است.

این مقام مسئول، ارزیابی، آزمون و نمونه برداری را شرط تمدید پروانه برای واحد های تولیدی عنوان کرد و افزود: در سال جاری 510 مورد نمونه برداری و آزمون را از واحد های تولیدی انجام داده ایم تا مصرف کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم خط قرمز اداره استاندارد

سلامت مردم خط قرمز اداره استاندارد