مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:432019-10-14اقتصادي

سهم استان تهران ازتخصیص اعتبارات به تناسب ظرفیت موجودعادلانه نیست


استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران 20 درصد تولید ناخالص و52 درصد مالیات کشور را تأمین می کند گفت: سهم استان تهران از تخصیص اعتبارات به تناسب ظرفیت موجود عادلانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی، بعد از ظهر دوشنبه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور همتی رییس بانک مرکزی، و سایر مسئولان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان اظهار داشت: در نیمه دوم سال 97 و 98 یکی از برهه های حساس تاریخی و اقتصادی را با توجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی شاهد هستیم با این حال با اقدامات انجام شده ثبات ارزی را شاهد بودیم و در سه ماهه اول و دوم امسال کاهش نرخ بیکاری در کشور و به ویژه استان تهران محقق شد.

وی با بیان اینکه واحدهای نیمه فعال با تبصره 18 فعال شدند افزود: اتاق بازرگانی 4 ویژگی از جمله کاهش نرخ بیکاری، ثبات نرخ ارزی در کشور، بهبود فضای کسب و کار و همکاری بانک ها را به عنوان شاخص های مهم کشور در شرایط فعلی معرفی کرد که سبب فعالیت بنگاه ها شده است.

محسنی بندپی با گلایه از عدم تخصیص عادلانه سهم استان تهران به تناسب ظرفیت و توانمندی آن خاطرنشان کرد: استان تهران 20 درصد تولید ناخالص کشور و 52 درصد مالیات کشور را تأمین می کند ضمن اینکه 17 درصد واحدهای صنعتی نیز در استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان تهران ازتخصیص اعتبارات به تناسب ظرفیت موجودعادلانه نیست

سهم استان تهران ازتخصیص اعتبارات به تناسب ظرفیت موجودعادلانه نیست