مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:362019-10-14اجتماعي

توزیع 20 هزار وعده غذا در مرز دوغارون


موکب آستان قدس رضوی در مرز دوغارون از 15 مهر ماه تاکنون 20 هزار وعده غذا همراه با خدمات فرهنگی، اسکان، امدادرسانی، خدمات بهداشتی و حمل و نقل سالمندان و معلولان به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، مسئول اجرایی ستاد اربعین شهرستان تایباد گفت: این نهاد همچون سال گذشته از روزهای ابتدایی حضور زائران در مرز ایران و افغانستان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را آغاز کرده است.

علی فخاری افزود: هم اکنون روزانه بیش از 2 هزار و 500 نفر از زائران کشور افغانستان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در کشور عراق از طریق مرز دوغارون وارد ایران می شوند.

وی اظهار داشت: آستان قدس رضوی در این گذرگاه رسمی روزانه بیش از سه هزار پرس غذا توزیع می کند.

وی گفت: همچنین روزانه افزون بر هزار وعده صبحانه همراه با خدمات مختلف در حوزه های پزشکی، فرهنگی، اسکان و نظافت با حضور خادمیاران به زائران ارائه می شود.

فخاری افزود: 180 نیروی خادمیار و 120 نفر از مردم شهرستان تایباد در مرز دوغارون به زائرین کربلای حسینی خدمات ارائه می کنند.

وی به ارائه برنامه های فرهنگی در موکب های برپا شده در مرز دوغارون اشاره کرد و اظهار داشت: از 15 مهر ماه سال جاری تاکنون بیش از 18 هزار بسته فرهنگی بین زائرین افغانستانی توزیع شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار وعده غذا در مرز دوغارون

توزیع 20 هزار وعده غذا در مرز دوغارون