مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 16:022019-10-14اجتماعي

کاهش 5 درجه ای دمای هوای مشهد طی 24 ساعت آینده


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: حداقل دمای مشهد امشب به 11 درجه بالای صفر می رسد و این در حالی است که کمینه دمای هوای مشهد فردا شب با 5 درجه کاهش به 6+ درجه سانتیگراد می رسد.

- رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: حداقل دمای مشهد امشب به 11 درجه بالای صفر می رسد و این در حالی است که کمینه دمای هوای مشهد فردا شب با 5 درجه کاهش به 6+ درجه سانتیگراد می رسد.

یحیی قائنی پور در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: با عبور جریانات ناپایدار و نسبتا خنک از شمال شرق کشور از جمله خراسان رضوی، انتظار داریم امشب در مناطق مرتفع واقع در نیمه شمالی استان، بارش های خفیف و پراکنده ای رخ دهد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امشب در غالب نقاط این استان دمای هوا چند درجه ای کاهش می یابد، از افزایش سرعت وزش باد، به ویژه در بخش هایی از نوار شرقی و نیمه جنوبی همراه با گردوخاک خبر داد.

وی افزود: حداقل دمای مشهد امشب به 11 درجه بالای صفر می رسد و این در حالی است که کمینه دمای هوای مشهد فردا شب با 5 درجه کاهش به 6+ درجه سانتیگراد می رسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی حداکثر دمای فردا در مشهد را 22+ پیش بینی و اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس خنک‎ترین و مه ولات با بیشینه دمای 31 درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درجه ای دمای هوای مشهد طی 24 ساعت آینده

کاهش 5 درجه ای دمای هوای مشهد طی 24 ساعت آینده