مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 21:052019-10-14بين الملل

خروج آمریکا از سوریه باور کردنی نیست


مادامیکه آمریکایی ها از منطقه تَنَف خارج نشوند نمی توان خروج آنان را از سوریه باور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ حسین اکبری در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما افزود: با توجه به اهمیت راهبردی منطقه تَنَف، آمریکایی ها بر این باور بودند که می توانند با تفرقه افکنی میان سوری ها از میادین نفتی این منطقه بهره برداری کنند به این منظور بخشی از داعشی ها و نیرو های تندرو را در این منطقه نگهداشته بودند، اما در نتیجه خود را منزوی دیدند، روی هم رفته نوسان در تصمیمات آمریکا موجب شده است تا تصمیمات اساسی از آن ها دیده نشود.

سیدرضا صدرالحسینی دیگر کارشناس مسائل غرب آسیا هم گفت: هیچ سند قابل استنادی مبنی به خروج آمریکایی ها از سوریه وجود ندارد؛ در حقیقت آمریکایی ها منطقه را ترک نکرده اند بلکه با توجه به شرایط، اقدام به جابجایی به قسمت دیگری از منطقه کرده اند.

او افزود: در واقع آمریکا مشغول بازی چندجانبه ای است که هم با ترکیه و هم با تروریست ها وارد معامله شده است و به نوعی قتل عام منطقه را بگونه ای دیگر مدیریت می کند.

در ادامه حسین اکبری گفت: آمریکایی ها در دنیا از 2 ابزار اساسی بهره می برند اول تکنولوژی تسلیحاتی که به عنوان قدرت برتر روی آن حساب می کنند دوم بحث توان سیاسی، از حیث بهره گیری از سازمان ملل و ائتلاف سازی و سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آمریکا از سوریه باور کردنی نیست

خروج آمریکا از سوریه باور کردنی نیست